0
נגישות

דפי נחיתה הינם דפי אינטרנט ממוקדי תוכן בנושא ספציפי. לדפי הנחיתה מגיעים גולשים לאחר שלחצו על קישורים מתוך תוצאות החיפוש במנועי חיפוש או שהגיעו מפעולה שיווקית כמו באנרים, לידים, אימיילים וכדומה.

כאשר אתם מעוניינים לבצע מכירות של מוצר או שירות ממוקד ללקוח, אז כדאי ונהוג להשתמש בדפי נחיתה. המטרה בדפי הנחיתה שאתם בונים היא להשיג לקוחות חדשים, רישום משתמשים נוספים לרשימות תפוצה ועוד. ברוב המקרים, דף נחיתה כולל בתוכו תוכן ממוקד לדבר שאותו מעוניין הלקוח לקבל. כדאי שתכללו בדף הנחיתה שלכם טופס המכיל מספר שדות למילוי נתונים של הלקוח כמו דוא"ל או טלפון, על מנת שתוכלו ליצור קשר עם הלקוח ולמכור את המוצר או השירות המבוקש.

תכנון דפי נחיתה : כל דף נחיתה אמור להיות ממוקד ביעדים שלו, לא מומלץ למלא את דף הנחיתה בהרבה תמונות או מלל מושקע ומפורט, עדיף להמעיט במידע כמה שיותר ולהיות ממוקדים. אתם לא רוצים לשעמם את הלקוח, אלא לגשת ישר ולעניין ולמכור לו את מה שהוא מעוניין בו. כדאי שתתארו את המוצר או השירות אותו אתם מעוניינים למכור ללקוח. את תוכן התיאור בונים בצורה שתיתן גירוי, עניין, סקרנות ורלוונטיות לגולשים ללחוץ על הקישורים, כדאי שהטקסט הכתוב ייכתב בצורה מקצועית, כך שהוא גם ישרת את המטרה ויגרום למבקר בו לשלוח את פרטיו על מנת לקבל את השירות וגם כדי לתת רושם טוב, לכן כדאי להשקיע בטקסט הכתוב. לטסט זה יכולה להיות משמעות רבה, כי אם יקרה מצב ויהיו שגיאות כתיב, או תחביר שגוי, דבר זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שמדובר בנותן שירות שאינו רציני ואמין ולכן אתם יכולים לאבד אותו וחבל.

בניית דפי נחיתה

מלל

עדיף שדף הנחיתה יכלול מלל ענייני, ממוקד וללא אפשרות רבה של גלילה. במידה ותעזרו בכותב תוכן מקצועי עליכם לקרוא את הטקסט שהוא כתב. עליכם לשים לב אם כותב התוכן באמת הבין את המסר שאתם מעוניינים להעביר לקורא והאם באמת הטקסט משרת את מטרותיו האמיתיות ומושך את הקורא לרכוש את השירות או המוצר שאתם מציעים בצורה שמתאימה לכם. חוסר השקעה, או עצלנות, יכולה לגרום לכך שגם תאבדו כסף שאתם משקיעים בפרסום וקידום דף הנחיתה שלכם וגם תאבדו לקוחות. חמור מכך, אם יהיו שגיאות כתיב או טעויות תחביריות, יכול לקרות מצב שתגרמו לעצמכם לביקורת שלילית מצד המבקרים של דף הנחיתה שלכם.

כותרת

הכותרת של דף הנחיתה שאתם בונים היא פרמטר מאוד חשוב שיש לתת לו את היחס המתאים בתהליך הבנייה. בחירה נכונה של כותרת לדף הנחיתה, יכולה לגרום לאנשים להיכנס או לא להיכנס לדף הנחיתה שלכם. בנוסף היא גם עוזרת לעשות פילוח שוק נכון ולחתוך את קהל הצופים בכותרת. מומלץ לבחור כותרת עניינית, קצרה וקולעת שתמשוך את עיני המתבונן בה, אך שגם תהיה ממוקדת רק לקהל היעד.

עיצוב

עיצוב דף הנחיתה יהיה בהתאם למוצר ו/או השירות שאותו תציעו ללקוח. כדאי שהעיצוב יראה מקצועי, יפה ופשוט. עדיף שהעיצוב יהיה נעים לעין המתבונן ולא ירתיע אותו.

המחשות

הוספת תמונות וסרטונים הכוללים הסבר יכולים לעזור לפעמים. במידת הצורך כדי להוסיף תמונה, אך רק אם יש באמת צורך בתמונה הזאת והיא יכולה לתאר משהו שקשה לתאר אותו במילים. כמו שאומרים תמונה שווה אלף מילים, אבל זה נכון בד"כ, רק אם היא באת נותנת ערך מוסף לדפי הנחיתה שלכם.

קהל יעד

חובה להתאים את סוג המוצר ו/או השירות לקהל היעד אליו נעשית הפנייה. זה קריטריון שהינו בהחלט מהחשובים ביותר. אתם הרי רוצים להגיע לקהל היעד שמעניין אתכם וזקוק למוצר שלכם או לשירות שלכם. אם לא תהיו ממוקדים, יכולים להיכנס לדף הנחיתה שלכם הרבה אנשים שלא באמת מחפשים את המוצר או השירות שלכם, דבר שיכול לעלות לכם בתשלום במקרה שאל דף הנחיתה מגיעים כתוצאה מלחיצה על קישור שעולה לכם כסף.

לוגו

הוספת לוגו החברה ו/או לוגו של אתר האינטרנט שלכם יעזור בזיהוי עתידי מצד הגולשים. כמה שהגולשים יראו את הלוגו שלכם ויכירו אותו יותר, כך הם ירגישו יותר נוח בדף הנחיתה שלכם ויתנו בכם יותר אמון. הם יותר ירגישו שאתם מוכרים.

יצירת קשר

כדאי להשאיר מקום להשארת פרטי הגולשים ודרך ליצירת קשר. הרי בסופו של דבר כל המטרה של דף הנחיתה זה כדי להוות מתווך ביניכם לבין הלקוח שלכם, כאשר המטרה העיקרית שלכם היא להגיע עם הלקוח לקשר ישיר. ברוב הפעמים כשכבר תגיעו עם המשתמש הפוטנציאלי לקשר ישיר, כתוצאה ממילוי טופס או כתוצאה מכך שהוא יצר עמכם קשר, הסיכויים שלכם להפוך אותו ללקוח שלכם יגדלו באופן ניכר.